FAQ

Veel gestelde vragen

 

Vanaf hoe laat kan ik inchecken?

Inchecken kan tussen 15.00 en 22.00 uur. Indien gewenst kunt u vanaf 11.00 uur al terecht om de bagage achter te laten, de auto te parkeren en uw kamersleutel op te halen.

Tot hoe laat kan ik uitchecken?

Uitchecken kan tot 10.30 uur. Late check-out is mogelijk tegen een toeslag van €15,- tot maximaal 12.30 uur.

Kan ik ook telefonisch of per e-mail reserveren?

Reserveren via telefoon kan via +31 (0)43 601 3448, per mail aan info@hoteljanssen.nl of via WhatsApp aan +31 (043)601 3448.

Wanneer dient mijn verblijf te worden betaald?

Er is geen vooruitbetaling of aanbetaling noodzakelijk. Het totaalbedrag van uw verblijf dient bij inchecken te worden betaald.

Ik heb geen creditcard. Kan ik toch een reservering maken?

Bij Hotel Janssen kan online, per email of telefonisch zonder creditcard worden gereserveerd. Het totaalbedrag dient bij het inchecken te worden voldaan.

Hoe kan ik mijn reservering aanpassen of annuleren?

U kunt uw reservering aanpassen of annuleren door een email te sturen naar ​info@hoteljanssen.nl​. Voor annuleringen dient u rekening te houden met onze annuleringsvoorwaarden. U kunt gratis annuleren tot 3 dagen voor aankomst. Wanneer u annuleert binnen 3 dagen voor aankomst betaalt u de totaalprijs van de reservering.

Zijn er ook kamers op de begane grond?

Hotel Janssen heeft kamers op de begane grond, perfect voor mensen die geen trap kunnen lopen aangezien er geen lift is in ons pand. U kunt dit kamertype specifiek boeken op onze website of u kunt eventueel contact met ons opnemen.

Zijn er ook kamers met airco?

Hotel Janssen heeft een aantal kamers met airco. Indien u een kamer met airco wenst dan kunt u dit tijdens het boeken aangeven in het opmerkingenveld of u kunt eventueel contact met ons opnemen.

Is er parkeergelegenheid bij het hotel?

Hotel Janssen beschikt over parkeergelegenheid in de buurt van het Hotel voor €9,- per nacht. U hoeft niet te reserveren want er is voor iedere kamer een parkeerplaats beschikbaar. Het makkelijkste is als u bij aankomst de auto even voor de deur in een van de parkeervakken parkeert. Wanneer er geen parkeerplaats beschikbaar is, dan kunt u de auto voor de deur op de stoep zetten met de alarmlichten aan. Tijdens het inchecken kunnen wij u aangeven waar u de auto definitief kunt parkeren. Wij hebben ook een garagebox (bijvoorbeeld voor motoren of speciale auto’s) ter beschikking. Reserveren van de garagebox is wel noodzakelijk.

Kan ik na het uitchecken mijn auto op de parkeerplaats laten staan?

Dit is mogelijk. Indien u dit wenst kunt u dit bij het uitchecken aangeven.

Is er koffie of thee op de kamer?

Op de kamer is geen koffie of thee aanwezig. Wel staat er in de lobby een koffiemachine waar u tijdens u verblijf onbeperkt gratis koffie, cappuccino of thee kunt nemen.

Kan ik in het hotel ontbijten?

Hotel Janssen serveert elke ochtend een heerlijk uitgebreid ontbijt aan tafel. Standaard is het ontbijt tussen 8.00 en 10.00 uur maar mocht u eerder of later willen ontbijten, dan kan dat in overleg.
 Het ontbijt kunt u bijboeken tijdens het inchecken voor €11,50 p.p.p.n. 

Ook kunnen wij een lunchpakket verzorgen voor €6,75 p.p.

Is het mogelijk om huisdieren mee te nemen naar het hotel?

Nee, huisdieren zijn niet toegestaan in het hotel.

Waar kan ik terecht met mijn opmerking of klacht?

Bij Hotel Janssen stellen wij alles in het werk om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Mocht er onverhoopt toch iets niet volledig naar wens zijn verlopen, of heeft u tips hoe wij onze dienstverlening verder kunnen verbeteren, dan horen wij dit graag. U kunt hierover mailen naar: info@hoteljanssen.nl.

Wil het online reserveren niet lukken of heeft u nog vragen?

Wij zijn telefonisch bereikbaar op telefoonnummer: +31 (0)43 601 3448, per e-mail via info@hoteljanssen.nl of stuur ons een WhatsApp naar +31 (0)43 601 3448. We staan u graag te woord.